gem

Alla inlägg under april 2012

Av gemmis ingulfsson - 17 april 2012 18:35

i dag va jag  på skolan vi fik vi våra fjärils larvar min heter mufin först hete den bublan men sen kom jag på ett nyt namn de va ju så klat mufin.vi fik de i små burkar de ekliaste jag tykte på hela ntan va att käna på torfodret de va jete eklit de lukta katt mat och de käntes såm sand blandat med spya och desåg ut såm potatismos med spya i jete eklit och en i min klas tykte de såg ut såm deare med sand i.puss och kram kekssoklad  

Av gemmis ingulfsson - 6 april 2012 18:47

i dag på morgonen fik jag ögon inflamason. de är inte kul

Av gemmis ingulfsson - 5 april 2012 11:53

  • vad heter min elsta hund 1vinki 2 vijona 3nenna...........
  • vad heter jag i melan namn 1vilma 2 hanna 3 amelia
  • vad har jag för sän teken 1oxen 2fiskarna 3 kraban
  • vad heter min halv bror 1 alex 2 elias 3 otis
  • vad hetter min favo rit bok 1 en liten bok om malin2jojj 3redasafira

Av gemmis ingulfsson - 4 april 2012 21:27

Hej alla. I dag så har jag varit på mårgonen och tagit pass och de va kul!? Sen när jag kom hem ringde jag min kompis för hon hade ringt för hon undrade om jag ville följa med till gympasalen  skolan med hene och då sa jag så klart ja. I gympasalen så körde vi hinderbane kulllll och de va väll roligt. Och så byggde vi kojor och sen åkte vi hem. När vi kom hem så backade vi muffins hoppade stuts matta. och nu för en stund sen så va jag utte på hund promenade med min syrra holly (Http://hollpan.blogg.se) och nu så har holly fixat med min blogg. Hej då alla underbara bloggläsare puss Gemma      

Av gemmis ingulfsson - 2 april 2012 19:51

i dag var jag på fritis de var kul jag va med emma elin hanna.vi reta ett par killar såm borja dryga sej då fik vi damp på dem till slut va de så jobbiga att vi kasta stenar på dem sen skule vi in och äta de va kötbullar med makaroner se va jag och emma hemma hos henne vi rita med akvarel hej då!!! 

Av gemmis ingulfsson - 2 april 2012 19:51

i dag var jag på fritis de var kul jag va med emma elin hanna.vi reta ett par killar såm borja dryga sej då fik vi damp på dem till slut va de så jobbiga att vi kasta stenar på dem sen skule vi in och äta de va kötbullar med makaroner se va jag och emma hemma hos henne vi rita med akvarel hej då!!! 

Av gemmis ingulfsson - 2 april 2012 19:51

i dag var jag på fritis de var kul jag va med emma elin hanna.vi reta ett par killar såm borja dryga sej då fik vi damp på dem till slut va de så jobbiga att vi kasta stenar på dem sen skule vi in och äta de va kötbullar med makaroner se va jag och emma hemma hos henne vi rita med akvarel hej då!!! 

Av gemmis ingulfsson - 2 april 2012 19:51

i dag var jag på fritis de var kul jag va med emma elin hanna.vi reta ett par killar såm borja dryga sej då fik vi damp på dem till slut va de så jobbiga att vi kasta stenar på dem sen skule vi in och äta de va kötbullar med makaroner se va jag och emma hemma hos henne vi rita med akvarel hej då!!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gemma

Gemma


Ovido - Quiz & Flashcards